Cyklar och Målar

Hej
Vad man väntar på värmen men det är nog så här det ska vara i maj månad. Blåser mycket på mig jag som skall cykla varje dag enligt sjukgymnasten, så att mina knän slutar knarra . Det är ju skönt  och härligt att cykla också , är inte betungande så det är bara att ut och hoja Kom igen nu alla.
Målandet rullar också på , exprimiterar olika sätt, just nu är det att lägga på mycket färg sedan spruta vatten på detta så färgen rinner i väg i olika mönster, är som ett spel med en kula som skulle rulla in i olika hål ( glömt vad spelet heter) Skulle nästan behöva stå i duschen med detta kladd   . men kan bli riktigt bra om det vill sig .
Så kan det bli
 

Oj viken sned bild men men!
en annan bild som jag tog mig friheten att måla av en tavla som jag såg på utställning där färgen hålls på plats
riktigt naivistisk  Kul tyckte jag
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0